niedziela, 26 lipca 2015

List od Asi

Połowa wakacji już za nami, ale nie ma co się smucić :)
Jeśli jednak złapie Was połowowakacyjny smutek, zobaczcie, jaki piękny prezent dostaliśmy od Asi z Przemyśla.


I do tego otrzymaliśmy też list!

Książkę przeczytałam w jeden dzień,bo tak bardzo mi się podobała, że nie mogłam oderwać się od czytania. Z tym molem książkowym mieli Państwo rację,bo czytam w każdej wolnej chwili. Zdziwiło mnie to, że w Nieśnie jest księżyc, a nie słońce. Zachwyciło mnie też, że w Nieśnie wszystko jest na odwrót, na przykład Amelka zamiast zastygnąć ze strachu rozmawiała odważnie i wcale się nie bała.Gdy skończyłam czytać książkę wyobraziły mi się dalsze przygody Amelki, Izy i Borysa. Gdy dzieci wracają do Niesnu, zamienione w kamienie potwory nagle ożywają i to z magicznymi mocami, dzięki którym cała kraina pogrąża się w ciemności,a jej los jest w rękach Amelki, Izy i Borysa.

Pozdrawiamy Cię, Asiu, bardzo serdecznie :) 
I pozdrawiamy wszystkich naszych miłych małych czytelników! 

Drugą połowę wakacji spędzajcie wesoło i bezpiecznie.
Do zobaczenia wkrótce! :)

 

0 komentarze :

Prześlij komentarz