wtorek, 22 września 2015

Jubileuszowy X Jasielski Festiwal Literacki i Regionalny

Festiwalowe warsztaty za nami. "Dzieciaki z Krainy Niesnu" rozwijały wyobraźnię i język z uczniami z jasielskich szkół. Jak zwykle szalonych pomysłów dzieciakom nie brakowało i tu musimy się przyznać, że na niektóre sami nigdy byśmy nie wpadli. Pandzie Wandzie tak się podobało, że upominki od niej dostały wszystkie dzieci, które świetnie poradziły sobie z jej rymowanymi zagadkami. Poza tym, stworzyliśmy największego, jak dotąd, krokodyla Pożeracza. Wyszedł nam naprawdę Potwornie Potworny Potwór.
Bardzo serdecznie dziękujemy za zaproszenie na Festiwal i ciepłe przyjęcie pani dyrektor MBP w Jaśle, Małgorzacie Piekarskiej oraz wszystkim paniom bibliotekarkom :)
Dla mnie to szczególne miejsce, ponieważ kiedyś sama uczestniczyłam w spotkaniach autorskich organizowanych przez tę bibliotekę (które zresztą do dziś wspominam), a teraz miałam przyjemność prowadzić takie warsztaty razem z Kubą. Napiszę po raz setny - marzenia się spełniają! :)

Kiedy stawiałam pierwsze kroki w literaturze, ogromnie pomogły mi konkursy literackie, m.in. Konkurs Literackiej Twórczości Dzieci i Młodzieży w Jaśle, organizowany właśnie przez Miejską Bibliotekę Publiczną. W tym roku Konkurs obchodzi swoje dwudziestolecie i z tej okazji powstał krótki film podsumowujący wszystkie edycje. Zdradzę Wam, że i ja dołożyłam do niego swoje trzy grosze. Zapraszam do obejrzenia. Ach, i oczywiście bierzcie udział w kolejnych edycjach konkursu, bo naprawdę warto :)


zdjęcia i film: Miejska Biblioteka Publiczna w Jaśle

0 komentarze :

Prześlij komentarz